Sunday, August 21, 2011

Saengil Chukahamnida, Ki Bum oppa!!!


anneyonghaseyo.. :)
okay.. now, bdey Ki Bum lak...
huhuhu... da lame aku ta nampak dia..
sape suruh dia out dari Super Junior...
kan aku dah lupa sikit2 kat snow white SUJU neyh...

hmm...
bila fikir2 kan balik, lama jugak aku tak update gamba kibum yg trkini..
tapi, aku masih ELF ye!
aku tak kan penah lupakan semua member SuPer Junior!
termasuk Hankyung.. (yg ni, mmg tk leh d lupakn)

alaa...
aku tgh blaja cana nk edit video neyh...
susah la jugak..
kna update mcm2 software..
aku nganga je, bila tgk macam2 jenis software rupa2 nya yg ada kat bumi ni... (haha, jelas sgt kan yg aku 'buta' ICT!?) :D
biarla...
kalau aku berjaya buat video dgn bgitu cantik skali,
aku ada chance nk dapat iPad2!!! woohooo!!!! XD

wish me luck!
gomawo!! :]

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum..
sila tinggalkan komen anda di sini..
SATU pun jadi lah ! hehee