Saturday, August 20, 2011

ADUH, aku betul2 nak MP3!!! :(


nampak kan gamba apa kat atas ni??
huwaaa!!
aku nak sangat mp3!!
sapa yang leyh beli kat aku MP3 mcm yg kat atas ni,
aku sayang dia dunia dan akhirat!!
huhuhuhuhuu....


urgh~~
aku baru dapat tau cerita yang sangat sedih...
aku ada suka kat sorang budak laki ex-classmate aku ni..
tak tau la cana aku leh suka kat dia..
tapi, di mata aku, dia sangat2 sempurna..
dia comel, terer matematik, senyuman dia keanak2kan..
argh!! pendek kata, tk de bnda la yg leh buat aku bncikn dia!

but....
hurm............... hukhuk..
tadi, kawan2 aku ada cita..
dia rapat gila dengan sorang budak perempuan ni...
sampai diorang ada buat video sama2..
laki tu buat video pasal kawan dia, dgn tajuk yg pling tk leh blah,
'calon isteri akan datang'..
aku tak tau nak cakap apa...
aku boleh pura2 tersenyum je...
tapi, jauh di dasar hati, air mata aku mengalir deras...
aku tak percaya aku 'gila bayang' selama ini..
aku sendiri baru sedar, yg selama ini, aku menaruh harapan dalam diam...
aku tak terfikir langsung,
cinta aku selama ini, sentiasa 'ending' macam ni..
aih...
bila lah agaknya aku boleh kecapi kebahagiaan aku sendiri??
aku rasa, nasib aku sama dengan Prince Yul (PRINCESS HOUR),
mencintai seseorang itu dengan sepenuh hati,
tapi tak pernah dapat memiliki hati orang yang disayangi..
sentiasa kehilangan apa yang ada di sisi,
dengan memberikan kepada orang yang rapat dengan kita..

mungkinkah,
suatu hari nanti,
aku akan dapat lelaki yang ikhlas,
sebagaimana aku yang sentiasa ikhlas dalam percintaan? :)


No comments:

Post a Comment

assalamualaikum..
sila tinggalkan komen anda di sini..
SATU pun jadi lah ! hehee